sobota, 8 sierpnia 2015

Motywacja do życia

Często zastanawiamy się nad życiem. Jest nam smutno, źle. Nie wiemy z jakiego powodu. Niby wszystko w porządku ,ale wieczorami zdarza się płakać w poduszkę.


 Też tak miałam. Dopóki nie zobaczyłam świetnego wywiadu z Beatą Pawlikowską link na dole). Życie pani Beaty wypełniają podróże i przede wszystkim radość ,którą czerpie z każdego dnia.


Więc jeżeli chcesz żeby Twoje życie stało się lepsze musisz zrezygnować ze śmieci. Śmieci otaczają nas z każdej strony. Śmieci w internecie, w telewizji, śmieciowe jedzenie. Ale jak się ich pozbyć? Po  prostu zrezygnuj z nich. Wyrzuć je z życia. I zacznij cieszyć się każdym dniem.
Wywiad z Beatą Pawlikowską

Za nowy, piękny wygląd bloga odpowiada Gabrysia. Jeszcze raz bardzo dziękuje. Ja zmieniłam tylko tło :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo mądrze napisany post. Super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak.Wyrzuucmy wszystko i zdajmy sie wolni! To nas tylko trzyma... Ładny wygląd. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni się zgadzam! Super blog, bardzo oryginalny :)

    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni się zgadzam! Super blog, bardzo oryginalny :)

    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni się zgadzam! Super blog, bardzo oryginalny :)

    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądry post, biorę się do przeczytania wywiadu :)
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio często tracę tą najważniejszą motywacje.. motywację do życia :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń