środa, 3 sierpnia 2016

Kim chcesz zostać?

Kiedy zakładałam tego bloga miałam wielkie ambicje. No wiecie, takie ambicje przez duże A. Chciałam być wielką blogerką. Osobą, która będzie miała wpływ na innych, będzie ich motywować. Chciałam zyskać szacunek  i ,,fejm''. Więc zaczęłam od chwytliwych tytułów postów. Dołączyłam do miliona grup na facebooku, gdzie nastolatki, takie jak ja dążą do tego samego co ja. Co z tego wynikło? Parę sztucznych wyświetleń, które i tak do niczego nie prowadzą. Napisałam parę postów. Miały być oryginalne. Taaaaa. Takie oryginalne posty są na każdym szarym blogu (na takim ja ten właśnie). No cóż. Nie załamuje się, tylko działam dalej. Koniec moich żali. Dziękuję. Dobranoc. Jeżeli to przeczytałeś, będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz